معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در بازدید شبکه فعالین ازدواج استان یزد از احیا و دمیده شدن روح تازه در فعالیت های حوزه جوانان خبر داد

یزدفردا "امید عندلیب خبرنگاریزدفردا  :معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در بازدید شبکه فعالین ازدواج استان یزد از احیا و دمیده شدن روح تازه در فعالیت های حوزه جوانان خبر دادمعاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از این شبکه ضمن اشاره به فعالیت های انجام شده در سازمان ملی جوانان اظهار داشت : با توجه به روشن شدن تشکیلات وزارت ورزش و جوانان به دنبال احیا و دمیده شدن روح تازه در فعالیت های حوزه جوانان هستیم و با توجه به اینکه وزیر ورزش و جوانان نیز دغدغه که خاصی نسبت به این حوزه دارند امید داریم فعالیت های خوبی در این زمینه انجام شود.

محمد صادق اکبری گفت : فعالیت هایی همچون سازمان های مردم نهاد و شبکه فعالین ازدواج با توجه به غیر دولتی بودنشان ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار خوبی برای فعالیت دارند که مردم نیز بهتر می توانند با این مجموعه ها تعامل برقرار کنند و باید از این ظرفیت ها و پتانسیل ها به نحو مطلوب استفاده کرد.

وی با تقدیر و تشکر از فعالیت های شبکه فعالین ازدواج استان یزد اضافه کرد : شبکه فعالین ازدواج استان یزد ظرفیت های بسیار مطلوبی را فراهم آورده است و از شبکه های بسیار فعال کشور محسوب می شود که باید از این تجربیات بدست آمده استان های دیگر نیز بهره مند شوند.

در این جلسه معاون سازمان ورزش و جوانان استان یزد نیز اظهار داشت: با توجه به فعالیت ها و ظرفیت های خوبی که صورت گرفته است امید داریم کمک های لازم انجام شود تا فعالیت های این شبکه توسعه یابد.

در ابتدای این بازدید علی پارسانیا به تشریح فعالیت ها ، عملکرد و تسهیلات شبکه پرداخت و اضافه کرد: یزد با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود آمادگی تبدیل شدن به دبیر خانه مرکزی برای انتقال تجربیات و هماهنگی شبکه فعالین ازدواج کشور را دارا می باشد.

شایان ذکر است در این جلسه دهقان مدیر کل جدید سازمان ورزش و جوانان استان ، شرف الدینی معاون ، نارگانی مسئول روابط عمومی ، خانی رئیس هیات مدیره شبکه فعالین ازدواج و اعضای هیات مدیره این شبکه و ... حضور داشتند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا